dilluns, 4 de maig del 2009

Jocs Florals (Sant Jordi)

EL QUE EM PASSA!

Com veureu, aquests dies em sento molt rara, més nerviosa, espantada i ansiosa per canvis de plans personals.
Aquests dies m’he passat molt amb alguns professors i per això els vull demanar disculpes, ja que no ho faig amb mala intenció, és per moltes coses que no puc treure’m del meu cap i quan les trec tornen a entrar més.
També m’he passat amb alguns alumnes i ho admet-ho, encara que els altres no sàpiguen admetre les seves coses. Per això també els vull demanar perdó i espero que no es torni a repetir i es pugui tornar a oblidar el passat i pensem en el present, que es el que m’agradaria fer a mi, i també en el futur, en totes les coses bones que poden passar i en coses dolentes que mai m’agradaria que no passessin, però algunes coses sempre passaran.
Això es tot el que em passa.

FINS UNA ALTRA!

ADÉU!




Sortida al Cosmocaixa

  https://photos.app.goo.gl/3w9FMza9Tetm7oXu8