dijous, 13 de maig del 2010

Ivan guanya un premi!!!

Hola, us volia dir que he guanyat un premi,no m'hen recordo quin dia pero em vaig posar molt content quan m'ho van dir i crec que guanyare un llibre.
El titol del conte es titula "EL NOI QUE VA TENIR BONA SORT".
El conte es de Sant Jordi, i vaig guanyar de pura sort.La Laura em va ajudar a fer-lo.


¡GRACIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ! IVAN

AQUI US DEIXO L'ESCRIT


Era un noi que va tenir un mal dia, per la tarda va anar a passejar al seu gos. Va veure una Noia molt bonica i li va dir una cosa, però la noia no li va fer cas .
Se la va trobar un altre dia li va dir que tenia ganes de conèixer-la i parlar amb ella; La noia el va escolta una estona. Estava trista perquè es va enfadar amb els seus pares i li sabia greu. Un dia, van anar a sopar a un restaurant de luxe i en el mateix restaurant, la noia li va dir el seu nom
que era Cristina. El nom del noi era Gabriel, van ser molt amics. Mentre sopaven, en Gabriel li va preguntar per que es va enfadar amb els seu pares, i ella li va explicar que la van tractar com si fos una nena petita i ella, com ja era gran, volia ser independent.
A vegades els pares no es donen compte de que ells fills es fan grans i els agradaria que sempre fossin petits per tenir-los al seu costat.
Gabriel va tenir bona sort quan va conèixer a la Cristina.




Categoría: H-i

Pseudònim: “RAYO Y TRUENO “

Día de la Trobada de Mones de Pasqua

 Ja estem a primavera i tot el cole va rebre la benvinguda a la pasqua, perqué el divendres vam preparar-ho tot per la trobada dels ous de p...