dimecres, 23 de novembre del 2011

Dir Imatges, en vídeo.

3 comentaris:

Enid ha dit...

Que ternura y fuerza a la vez

Julià ha dit...

Emocionant i molt emotiu!! Enhorabona!

Aïda ha dit...

Hola buenas noches son una antigua alumna del Guru..mi vida dio un giro enorme con cariños de muy buenos profesores y dr@s me encanta tu video Emilia..mis recuerdos rondan siempre vivos vosotr@s fuistes mi familia aprendi a valerme por la vida y llevar buen rumbo..con algun que otro tropezón..me alegro mucho de tu Blog..un cordial saludo de Santander Aïda..abrazos de arco iris para que ilumine vuestro trabajo cada dia con amor y armonia.hasta pronto.

Día de la Trobada de Mones de Pasqua

 Ja estem a primavera i tot el cole va rebre la benvinguda a la pasqua, perqué el divendres vam preparar-ho tot per la trobada dels ous de p...