dijous, 20 de juny del 2013

Sortida al Zoo

El dia 29 de maig ens vam anar al zoo.
Lo primer que vam veure va ser tres osos  dormin .
Desprès ens vam anar a unes taules a esmorzar.
Quan ven acabar vam anar als elefants i el Abel em va fer una foto amb un elefant. Desprès vam anar a veure els gall dindis i li vam fer moltes fotos.
Desprès ya vam anar a veure els dofins, van començar a fer acrobasies els dofins, vam posar una corda i els dofins van saltar  i hu van fer molt bé, i estaven els dos dofins i estava la Montse i els dos dofins la van anlairar.
Desprès vam anar a una sala i havien cocodrils i serps pitons. Vam sortir i vam anar a menjar els bocatas  de formatge i jo em vaig menjar dos bocatas de formatge . I desprès  vam anar a veure les cabres i li vam donar de menjar . I  vam anar també  al parc un ratet.
I ens lo vam passar molt bé.

Sergi

El dia 29 de maig vaig anar al zoo.
Hem estat de les 9:00 fins a les 3:30. Primer em esmorzat. Desprès
Hem vist al show dels dofins, havien saltat amb una corda, havia una senyora que es diu Montse. Desprès he fet una foto el Sergi amb un elefant. Hem estrat al Mini zoo i hem donat de menjar a les cabretes.
Desprès hem anat a una zona de picnic i jo he menjat dos entrepans de pernil salat.

Desprès en estat al parc una estona juguen i desprès en anat del zoo  i vam anar amb l’autocar de la resi fins a la escola guru.

Abel

Per molts anys Dani i Davinia!

Aqui Vem celebra l`aniversari del dani roca i de la davinia martinez hi havia papates pastis crispetes lacacitos i sucs cacaolat i sunny    ...