dilluns, 9 de març del 2015

Sortida al Varium.

Demà dimarts anirem a veure un espectacle amb la companyia del Varium que esta a Sarria,anirem amb diferents grups.



Sergi.

Colònies 2026

https://photos.app.goo.gl/7o2fMCq1tmKGf3Wu6