dilluns, 20 de juny del 2016

Surf a l'Eskola Pukas



Avui hem anat a fer surf,aviam anat fins les roques,i anavam molt rapit,vaig arribar primer,ens vam quedar un rato anant practicant per la nostre compte,quant hem vaig trobar amb una monitora i el Josep a la mateixa taula de surf,cuant el Josep volia muntar amb mi,li vaig tindre que ensenyar,abans hem vaig caure de la taula:el Sergi es va xocar amb mi i per culpa del xoc va caure,abans es va agafar a la meva taula i vaig caure amb ell.
Vem anarnos i vaig estar a punt de provar la sorra,perque una monitora em va recollir la taula de surf,tenia una corda enganxada a la meva cama i vaig caure a la sorra.







Per molts anys Dani i Davinia!

Aqui Vem celebra l`aniversari del dani roca i de la davinia martinez hi havia papates pastis crispetes lacacitos i sucs cacaolat i sunny    ...